onsdag 13 oktober 2010

13 Oktober

Oj oj, tiden går fort nu , känns som det var igår jag och älskling flyttade in , men nej nej , det är ju snart slutet på oktober känns det som .:O
Just nu sitter jag hemma i othem , funderar på om jag ska rida eller duscha eller båda två? Älskling jobbar ännu, så det blir lite väntan på han .
Idag var jag och gjorde mitt matteprov , så jag hoppas jag klarar det nu, annars får jag spader. så jävla svårt kan det inte va? eller?

Det känns jätte skönt att bo i eget tycker jag , lite jobbigt att gå upp kvart över 5 varje morgon , men det får gå -.- har man hästar så! :)

RobinJag älskar dig så fruktansvärt mkt, du är verkligen allt för mig & jag kommer alltid finnas vid din sida . 1 år och 4 månader tsm med dig och mer kommer det bli. jag har aldrig älskat en person så här mkt kan jag lova! Du är det underbaraste jag vet & kommer föralltid älska dig / Din jenniefer<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar