fredag 19 november 2010

19 november !

Allt går fort nu , snart bara 1½ månad tills ja fyller 18. :) LÄNGTAR som fan . I tisdags gjorde ja min halk-körning , var skit kul. men det som var mindre kul var att jag blev SKIT dålig efter. hade typ frossa & mådde skit. & var vid doktorn i onsdags men dom hitta inge fel , men jag vet att det var halsfluss. och kärringen skulle ringa idag om mina prov-svar men har fan inte ringt ännu , hon skulle ha ringt vid 11-12 ! Snacka om att ja e sur + att det är ett jävla piss väder ute !kan ju inte göra någonting ju !

nej ikväll ska ja göra blonda slingor i håret tänkte ja. hoppas dom blir BLONDA & inte orange! & helg e det med och sjuk e man , har sån otur ibland.

snart 1½ år sen jag och älskling blev tsm ! jag är världens lyckligaste människa ! <3 Robin baker du är min för evigt ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar