lördag 25 december 2010

Blonde or brunette that is the question?

Ännu en dag i snöstormen vet inte alls vad jag ska göra idag? något förslag? Hasr funderat mkt på att färga håret blont igen ? men vet inte, såg ju nu vad som hände med maria, hon har ju inge hår kvar på huvudet :O . Men tror mitt hår klarar det faktiskt.

Så blond eller brunett?:O







Ska nog städa mitt rum idag med , (här i othem) . ser för jävligt ut kan ja säga. Bara älskling håller sig borta ett tag till , annars blir det inget gjort kan ja säga. ;) jag har iaf världens bästa pojkvän. ( när vi inte har olika åsikter ).

Fan ja e sugen på att shoppa idag, men ja kommer ju aldrig komma in till stan idag. inga bussar som går och Robin e ute och plogar:( Har itne så stor lust att sitta i en snödriva som ja hört att folk gjort hela natten. :O Nej aldrig !


Nej nu ska ja gå och göra mig i ordning;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar